خانه / دسته‌بندی نشده / ابزارهایی برای مدیریت و رصد هشتگ‌ها
ابزارهایی برای مدیریت و رصد هشتگ‌ها
ابزار-مدیریت-هشتگ
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

ابزارهایی برای مدیریت و رصد هشتگ‌ها

باید گفت ابزارهایی وجود دارند که الگوهای رفتاری کاربران در هنگام کلیک کردن بر روی هشتگ‌ها را به شما نشان می‌دهند تا در ترویج کسب‌وکارهایتان تصمیم‌های درستی بگیرید. هشتگ‌ها در شبکه‌های اجتماعی می‌توانند اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان بگذارند و  این اطلاعات از میزان استفاده از یک هشتگ مرتبط با کسب و کار شما خبر می‌دهد بدین ترتیب برآن شدیم چند ابزار که خدمات مدیریتی و یا رصدی برای عملکرد هشتگ‌های شما دارند معرفی کنیم:

RiteTag:

از خدماتی که این وب‌سایت در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

مسیر یابی برای انتخاب بهترین هشتگ‌ها
گزارش بهترین عملکرد برای هشتگ‌ها بر اساس تراکم استفاده
ارائه امکانی برای تطبیق و مقایسه مطالب محبوب
آوردن مخاطبان هدف‌دار با برچسب بهینه ساز که به محبوبیت هشتگها امتیاز می دهد

Sees:

این وب‌سایت خدماتی را در راستای انتخاب هشتگ در اختیار می‌گذارد:

جستجوی رسانه ی اجتماعی و کشف ابزار
کشف و تجسم موضوعات یا هشتگ های مربوط به مطالب ارسالی
ارسال پیام‌هایی برای سرگرمی و تعامل کاربران
ارسال مجدد پست‌های محبوب و خاص بر اساس هشتگ برچسب شده

Social Mention:

این ابزار بیشتر نگاه آنالیزی دارد و بر اساس داده‌های کیفی کار می‌کند.

جمع‌آوری و ارائه نتایج مربوط به تحقیقات در رابطه با یک هشتگ، از کانال‌های مختلف
ارائه ویژگی‌هایی چون تمایل، تعداد پست‌هایی که مجددا ارسال شده و میزان اثرگذاری حاصل از هشتگ‌ها
محدود شدن جستجوها بر اساس تاریخ و اولویت انتخاب پلتفرمی خاص از طرف مخاطبان هدف

بد نیست بدانید تعداد این ابزارها در دنیای دیجیتال بسیار زیاد است به همین دلیل در مطالبی دیگر مفصل بدان پرداخته‌ایم.

منبع:ای نتورک

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =