خانه / اخبار و تازه های سئو / ابزار های سئو را با بهترین قیمت بخرید (خرید مقرون به صرفه ابزارهای سئو)
ابزار های سئو را با بهترین قیمت بخرید (خرید مقرون به صرفه ابزارهای سئو)
ابزار های سئو را با بهترین قیمت بخرید (خرید مقرون به صرفه ابزارهای سئو)
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

ابزار های سئو را با بهترین قیمت بخرید (خرید مقرون به صرفه ابزارهای سئو)

یکی از مهم‌ترین پکیج‌هایی که کارشناسان سئو در وهله اول نیازمند آن هستند، ابزارهای سئو است. قطع به‌یقین برای دریافت بهتر اطلاعات می‌توانید با استفاده از ابزارهای سئو این روند را بهبود بخشیده و کار خود را راحت‌تر کنید.

این ابزارها ممکن است به‌صورت پولی و یا رایگان خدمات ارائه دهند، اما در اینجا فرضیه‌ای که برای شما به وجود می‌آید هزینه و دقیق بودن این ابزارها هست.
به همین دلیل در ادامه با توجه به کارایی راحت، آسان، دقیق و کاربردی،‌ ابزارها و محصولات ویژه را به شما معرفی خواهیم کرد، تا هر یک را بر حسب نیاز تهیه نمایید. در این میان مزایایی وجود دارد که یک سایت را نسبت به سایت دیگر متفاوت می‌کند. این متفاوت بودن را می‌توانیم  در ارائه خدمات و پشتیبانی ویژه ذکر نماییم.

بسته هایی که برای شما به اشتراک گذاشته می شود، شامل آموزش هایی نیز می‌باشد که می توان آن را تهیه کرده و علاوه بر آن ها از دیگر ابزارهای محبوب و برتر استفاده کرد.

توجه داشته باشید که پکیج های ذکر شده به صورت افزونه برای شما قرار داده می شود تا به راحتی از هر یک استفاده نمایید. در ادامه مهم ترین ابزارهای سئویی را می‌توانید از آن ها استفاده نمایید را شرح خواهیم داد.

  • Keywordtool
  • Kwfinder
  • Moz
  • Semrush
  • Woorank
  • Majestic

این ابزارها تاکنون به عنوان پرکاربردترین ها در حوزه سئو شناخته شده اند و شما می‌توانید با قیمت مقرون به صرفه ای آن ها را خریداری نمایید. به طور کلی ابزارهای سئو مانند moz  و semrush و… برای تحلیل سایت تاکنون جز بهترین ها انتخاب شده اند تا با استفاده از آن دقیق ترین اطلاعات را به دست آورید.

مزایای استفاده از پکیج های اشتراکی سئو

علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد هر یک از پکیج ها خدمات ویژه ای را ارائه می دهند و می‌توانید در کنار این بسته ها از خدمات آن ها نیز استفاده نمایید. این خدمات شامل اکانت هایی در سایت های پرکاربرد و ویژه مانند لیست زیر می‌باشد.

Grammarly

این ابزار حرفه ای به شما در بررسی نگارش و غلط املایی متون انگلیسی کمک بزرگی می‌کند.

Article Builder

اگر می خواهید محتوای یونیک و خودکار برای متون انگلیسی خود داشته باشید این ابزار خدمات ویژه ای را ارائه می دهد.

Envato Elements

کتابخانه دیجیتالی بزرگ به همراه assest که برای پروژه های مختلف گرافیکی و حتی طراحی وب و ویدئو ها است.

Lynda (linkedin learning)

از بهترین ابزارها برای دوره های آموزشی از اساتید معروف دنیا می‌باشد و  در کنار Skillshare می توان از آن بهترین کاربری را برای رشد مهارت های خود استفاده نمایید.

نکات مهم در زمان استفاده از ابزارهای سئو

 

مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و بهتر است بعد از خرید به آن ها توجه داشته باشید.

خارج نشدن از اکانت هایی که به صورت اکستنشن به شما ارائه می شود از نکات مهم می‌باشد.

بهتر است برای اتصال، آی پی خود را از ایران تغییر داده و آن را به کشور دیگری انتقال دهید.

دسترسی به این اکانت ها می تواند به دو صورت باشد که یکی از آن ها با استفاده از اکستنشن های گوگل است و دیگری با ایمیل و پسورد می‌باشد.

عدم ویرایش اطلاعات اکانت یکی از مهم ترین مسائل است که در صورت اجرای این امر امکان غیرفعال شدن اکانت شما وجود دارد.

توجه داشته باشید که اکانت شما ماه به ماه عوض خواهد شد و مدت زمان استفاده بهینه از آن ۳۰ روز خواهد بود.

بعد از خرید اکانت های سئو اطلاعات برای شما ارسال می شود و با وارد کردن آن ها می‌توانید به آسانی و با خیالی آسوده از آن بهره ببرید.

محدودیت در استفاده از ابزارها

ممکن است بعضی از آن ها به صورت روزانه میزان سرچ خاصی را داشته باشند و بعد از تعداد معینی، سرچ نتوانید از آن استفاده نمایید. به طور مثال: در ابزار Kwfinder شما روزانه ۲۰ سرچ را می‌توانید انجام داده و از خدمات آن بهره بگیرید.

ابزارهای اشتراکی سئو

ابزارها علاوه بر اینکه به صورت تکی ارائه می شوند، شما می‌توانید آن ها را به صورت اشتراکی نیز تهیه نمایید و برای پرداخت هزینه های خود بهترین روش را انتخاب نمایید.

از آن جایی که ابزارها خارجی هستند و برای پرداخت در سایت آن ها باید به صورت دلاری آن ها را خریداری نمایید، بهتر است با انتخاب پکیج اشتراکی بهترین کاربری را دریافت نمایید.

در کل خرید هر یک این ابزارها به صورت جداگانه ممکن است؛ بیشتر از آنچه فکر میکنید برای شما هزینه داشته باشد. هزینه هایی که به صورت جداگانه هر یک از ابزارها دارند به شرح زیر می‌باشد.

ابزار moz ماهانه حداقل 179 دلار

ابزار KwFinder ماهانه حداقل 29 دلار

ابزار semrush ماهانه حداقل 119 دلار

ابزار keywordtool ماهانه حداقل 69 دلار

ابزار woorank ماهانه حداقل 80 دلار

برای دریافت اکانت از هر یک از سایت ها باید با در دست داشتن کارت بین المللی برای پرداخت اقدام نمایید. به طور کلی در مجموع حدود ۴۷۶ دلار باید هزینه کنید تا همه آن ها را خریداری نمایید.

با توجه به بالا بودن هزینه دلاری، شما می‌توانید پکیج بالا را فقط با پرداخت ۲۹۹ هزارتومان تهیه کرده و علاوه بر آن از اشتراک پریمیوم سایتهای Grammarly  و Skillshare استفاده نمایید. بالا بودن هزینه دلاری و عدم پشتبانی از سایت ها، این نکته را یادآور می شود تا از سایت هایی که خدمات سئو را ارائه می دهند، ابزارهای سئو را دریافت نمایید.

بررسی ابزارهای سئو

در ادامه به بررسی تخصصی هر یک از ابزارها می پردازیم تا در صورت نیاز هر یک را به صورت جداگانه تهیه نمایید. لازم به ذکر است که اکانت های اشتراکی و تکی با مزیت های متفاوت عرضه می شوند و شما آن را بر حسب نیاز خود خریداری خواهید کرد.

امکانات اکانت ماز

به جرات می شود گفت یکی از کامل ترین ابزارهایی است که در زمینه تحلیل سایت به شما کمک بزرگی می‌کند؛ اما به طور کلی برای بررسی جایگاه یا Rank Tracking، جستجوی کلمات کلیدی یا Keyword Explorer به صورت جداگانه و تخصصی می‌توانید از آن بهره بگیرید. برای بررسی سایت (site crawl) و بهینه سازی صفحات داخلی و خارجی، جستجوی لینک ها و گرفتن گزارش از آن می شود، بهترین خدمات را دریافت کرد.

امکانات اکانت semrush

شاید این ابزار به اندازه ahrefs خوب نباشد،‌ اما برای بررسی بک لینک ها می‌توانید از آن استفاده نمایید. با خرید اکانت SEMrush کلمات کلیدی بهتر به همراه پیشنهاد کلمات برتر، بررسی رتبه، آمار بک لینک ها و… را می‌توانید داشته باشید. ولی نکته مهم دیگر سنجش رقبا از این طریق می‌باشد که با آن، می‌توانید به تحلیل رقیب های خود بپردازید.

امکانات اکانت keywordtool

استخراج کلمات کلیدی از موتورهای جستجوی مختلف مانند Google، YouTube، Amazon، Instagram، eBay، Play Store، Twitter به عنوان یکی از مزیت های بزرگ این ابزار به حساب می‌آید که می تواند در کشف کلمات کلیدی جدید نیز به شما کمک کند.

امکانات اکانت KwFinder

متریک های کلمات کلیدی Keyword Metrics، نحوه محاسبه سختی کلمه کلیدی، متریک های سرپ و حجم جستجو (Search Volume) و نمودار حجم جستجو (Trend) در KWFinder جز یکی از بهترین قابلیت های دیگر آن به شمار می‌آید. برای خرید اکانتkwfinder  از وبسایت ژاکت سرویس کلیک کنید

 

عالی بود(1)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *