خانه / تکنولوژی / بزرگترین بانک ژاپن در حال پیگیری برای راه‌اندازی ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹
ارز دیجیتال و ژاپن
ارز دیجیتال و ژاپن
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

بزرگترین بانک ژاپن در حال پیگیری برای راه‌اندازی ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۹

بعد از ماه‌ها گمانه‌زنی در مورد تاریخ انتشار این طرح ارز دیجیتال ، گروه اقتصادی اتحادیه مالی میتسوبیشی (MUFJ) از بزرگترین بانک ژاپن، در نهایت اعلام کرد قصد دارد ارز دیجیتالی خود را که از مدتی پیش نوید آن را داده بود، راه‌اندازی کند.

به گزارش ژاپن تایمز، مایک کانتسوگو، رئیس این انجمن، در هفته‌ای که گذشت اعلام کرد این بانک قصد دارد ارز دیجیتال خود با نام «Coin» را تا قبل از پایان سال ۲۰۱۹ عرضه کند.

بلوک های متصل به هم

بر اساس اظهارات کانتسوگو، انجمن مالی میتسوبیشی (MUFJ)، برای رسیدن به پذیرش و استفاده بیشتر از ارز دیجیتال آنها توسط مردم، که منجر به بوجود آمدن «بلوک‌های اقتصادی متصل به هم» می‌شود، از کسب‌و‌کارهایی از جمله خرده‌فروشان و رستوران‌ها استفاده خواهد کرد. او همچنین افزود که ارز دیجیتال ارائه شده توسط آنها، به کسب‌و‌کارهای مختلف این امکان را می دهد که به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، بتوانند اطلاعات غیرقابل دسترس گذشته مشتریان را بیابند.

هدف ارائه این ارز دیجیتال چیست؟

انجمن مالی میتسوبیشی (MUFJ)، که در حال حاضر در رتبه پنجمین بانک بزرگ جهان قرار دارد، در سال ۲۰۱۸ برنامه خود مبنی بر راه‌اندازی یک ارز دیجیتال با هدف حل نمودن تعدادی از مسائل عملیاتی که بر بانک آنها تاثیرگذار بود را اعلام کرد. منطقی که در پس این توسعه و راه‌اندازی وجود داشت این بود که هزینه‌های مربوط به خرید، نگهداری و انتقال پول‌های فیزیکی، با توجه به اقتصاد وابسته به نقدینگی ژاپن، ناپایدار و متغیر بود.

لازم به ذکر است که در ماه فوریه، خبرگزاری CCN گزارش داد که بانک جی‌پی‌مورگان (JP Morgan) ارز دیجیتال خود با نام «JPM Coin» را به منظور انجام تراکنش‌هایی تا حجم بیش از ۶ تریلیون دلار در روز بین مشتریان، راه‌اندازی کرد.

در آخر میتوانید از مقاله :

٪۷۲ از سرمایه گذاران قصد افزایش سرمایه در بازار ارز دیجیتال را دارند!

اطلاعات بیشتری کسب نمائید.

توجه صنایع به ارز دیجیتال

جیمی دیمون و جی‌پی‌مورگان با ورود جامعه بزرگ مشتریان خود به یک ساختار بلاک‌چینی خصوصی، بطور غیرمستقیم، توجه به صنعت ارزهای دیجیتال را افزایش خواهند داد.

برخلاف ارز دیجیتال جی‌پی‌مورگان (JPM Coin)، ارز دیجیتالی که قرار است توسط انجمن مالی میتسوبیشی (MUFJ) ارائه شود، اهداف و تصمیمات اساسی‌تری در رابطه با تقابل مصرف‌کنندگان ژاپنی با پول دارد. کانتسوگو در سخنرانی‌ خود درمورد راه‌اندازی این ارز دیجیتال، اعتماد کامل خود نسبت به اینکه این ارز دیجیتال قادر خواهد بود تا تمام اهدافی را که برای آن طراحی شده محقق سازد، را بیان کرد.

منبع : یاهو فیننس

عالی بود(1)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *