تفاوت سئوی سایت وردپرس و جوملا
تفاوت سئوی سایت وردپرس و جوملا
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 4,00 از 5)
Loading...

تفاوت سئوی سایت وردپرس و جوملا

سیستم های مدیریت محتوا از جمله وردپرس و جوملا دارای امکانات و قابلیت های زیادی می باشند و هر یک مزایا و طرفداران خاص خود را دارند اما وردپرس به دلیل سادگی و قدمت جز محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد .

با تیم موج سئو همراه باشید:

تفاوت سئوی سایت وردپرس و جوملا
تفاوت سئوی سایت وردپرس و جوملا

وردپرس

برای سایت های وردپرسی باید اقدامات متعددی از جمله بهینه سازی آدرس دهی صفحات ،افزایش سرعت وبسایت ، رفع خطاهای برنامه نویسی انجام شود تا برای موتورهای جستجو بهینه شده و به شکل کاربرپسند دربیاید .

جوملا

برای سایت های که باسیستم مدیریت محتوای جوملا کار می کنند هم مانند وردپرس به دلیل مناسب نبودن تنظیمات پیش فرض جوملا در زمینه سئو باید اقدامات مشابهی انجام شود . این اقدامات می بایست زیر نظر یک متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام شود تا بتوان بهترین نتیجه را گرفت .

تفاوت های جوملا و ورپرس در زمینه سئو

هر یک از سیستم های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا در صورتی که به درستی نصب شوند مشکلی از نظر سئو و بهینه سازی نخواهند داشت . تنها تفاوتی که بین این دو سیسستم وجود دارد در نحوه آدرس دهی صفحات آنها می باشد به این صورت که در جوملا سیستم ساختار اطلاعات به صورت شاخه ای می باشد
به این معنا که یک آیتم مربوط به یک دسته بندی در فولدر آن دسته بندی قرار می گیرد و آدرس مربوط به هر آیتم در جوملا آدرس فولدر دسته بندی به علاوه آدرس صفحه خواهد بود در حالی که وردپرس برای صفحه بندی آدرس دهی خود دارای تنظیماتی می باشد که می توان مطابق میل آدرس دهی صفحات را تغییر داد. تنها تفاوت اصلی این دو سیستم مدیریت محتوا در آدرس دهی صفحات آن ها می باشد.

نتیجه گیری

در واقع می توان گفت امروزه با توجه به بروز رسانی های اخیر، این دو سیستم مدیریت محتوا تا حد زیادی شبیه به هم می باشد و تفاوت چندانی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ندارد. تنها کافیست وب سایتتان زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت باشد و به درستی پیاده سازی گردد تا مشکلی از بابت اصول سئو در سایت وجود نداشته باشد. در حقیقت مهم این نیست که سایت توسط کدام سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی گردد. نکته ای که باید برای آن اهمیت ویژه ای قائل شد این است که وب سایت به درستی و با کیفیت و با روش های درست و اصولی پیاده سازی گردد. در صورتی که با یک وردپرس کار صحبت نمایید معمولا به شما اعلام می نماید وردپرس از جوملا بهتر است و در صورتی که با جوملا کار صحبت نمایید معمولا جوملا کار با شما اعلام می نمایید جوملا از وردپرس بهتر است.
در حالی که با اطمینان می توا گفت که این دو سیستم تفاوت چندانی در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت ندارد.

نکات مهم سئو برای استفاده از این سیستم ها

در صورتی که در زمینه طراحی وب و سئو مبتدی هستید به هیچ وجه سایت خود را بدون مشاوره سئو پیاده سازی نکنید و بهتر است وب سایت زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی گردد. پس از طراحی سایت با رعایت اصول و قواعد می بایست نسبت به ایجاد و بارگذاری محتوا در سایت اقدام نمایید. بک لینک سازی نیز می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد. همچنین می توانید با حضور و فعالیت مداوم در شبکه های اجتماعی و تبلیغات در سایر سایت ها باعث بهبود رتب سایت خود شوید . برای گرفتن مشاوره در زمینه طراحی سایت ، سئو توسط جوملا و وردپرس با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =