خانه / دسته‌بندی نشده / خبری خوب برای بیت کوین بازها، امکان ارسال بیت کوین بر بستر توییتر فراهم شد !
بیت کوین و توئیتر
بیت کوین و توئیتر
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

خبری خوب برای بیت کوین بازها، امکان ارسال بیت کوین بر بستر توییتر فراهم شد !

طبق اطلاعیه‌ منتشر شده روز شنبه (۱۶ فوریه)، اپلیکیشن تیپین (Tippin) که نسخه‌ی بتای آن منتشر شده، افزونه‌ی جدیدی برای مرورگر کروم توسعه داده که به کاربران توییتر امکان می‌دهد بر بستر شبکه‌ی لایتنینگ، بیت کوین ارسال کنند.

این برنامه برای نخستین بار امکان انجام تراکنش‌های بیت کوین در مقیاس وسیع را فراهم می‌کند. در صورتی که این افزونه در مرورگر کروم شما فعال باشد، آیکن شبکه‌ی لایتنینگ به شکل یک صاعقه‌ی کوچک در داخل هر توییت در کنار دکمه‌های «لایک» و «توییت مجدد» (retweet) قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید : 

افتتاح حساب بیت کوین

این ایده در حقیقت همان باور قدیمی‌ای که پرداخت‌های خرد یکی از کاربردهای جذاب بیت کوین هست را زنده می‌کند. اپلیکیشن مبتنی بر بیت کوین چنج‌تیپ (ChangeTip) نیز برای نخستین بار برای پرداخت بر بستر شبکه‌های اجتماعی شکل گرفت اما در سال ۲۰۱۶ از بین رفت.

سرگیو آبریل (Sergio Abril) از مهندسین توسعه‌ی تیپین به کوین دسک اعلام کرد:

به نظر من، تیپین با شبکه‌ی لایتنینگ بسیار محبوب خواهد شد. این اولین باری است که موفق شده‌ایم مقادیر اندک را تقریبا بدون هیچ کارمزد و با سرعت فوق‌العاده‌ای ارسال کنیم.
تنها چیزی که کاربران بدان احتیاج خواهند داشت، یک حساب توییتر و نصب افزونه‌ی تیپین خواهد بود. تیپین امیدوار است از اجتماع کاربران توییتر که به ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند برای رشد و پیشرفت خود استفاده نماید.

آبریل در این خصوص اعلام کرد:

تیپین فعالیت خود را به عنوان یک پروژه‌ی شخصی و کوچک چندین ماه پیش آغاز کرد. در آن زمان با شبکه‌ی لایتنینگ آشنایی مختصری داشتیم و فکر می‌کنیم این پروژه به پذیرش عمومی  لایتنینگ کمک کرده و روز‌به‌روز بزرگ‌تر خواهد شد.

مقاله مرتبط : 

استیو وزنیاک: بیت کوین از دلار و طلا بهتر است!

آبریل ایده‌هایی برای توسعه‌ی برنامه‌اش در آینده از جمله پشتیبانی از شبکه‌های اجتماعی دیگر در سر دارد. در پلتفرم کنونی، کاربران بر روی سرمایه‌شان کنترل کاملی نداشته و این برنامه حضانت دارایی‌های آنها را بر عهده دارد چراکه به عقیده‌ی آبریل استفاده از آن برای کاربران به این شکل راحت‌تر است. تیپین قصد دارد در آینده قابلیت کنترل کامل سرمایه را نیز اضافه نماید.

آبریل اضافه کرد:

از آنجایی که شبکه‌ی لایتنینگ خود راه زیادی تا بالغ شدن دارد، بنابراین ما نیز فرصت کافی برای توسعه و تکمیل طرح خود را خواهیم داشت.

منبع: coindesk

عالی بود(1)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =