خانه / تکنولوژی / فواید استفاده از کیف پول الکترونیکی
فواید استفاده از کیف پول الکترونیکی
فواید استفاده از کیف پول الکترونیکی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

فواید استفاده از کیف پول الکترونیکی

امروز در موج سئو به فواید کیف پول الکترونیکی خواهیم پرداخت؛ با ما همراه باشید.

۱٫کاهش تقلب:  اطلاعات موجود در کیف پول های الکترونیکی رمز گذاری شده است به این معنی که شماره حساب شما در معرض سو استفاده قرار نمی گیرد.این کیف ها از کدهای پرداخت تصادفی استفاده می کنند که نمی توانند دوباره استفاده شوند و اغلب بر ویژگی های خاص امنیتی تأکید دارند.

۲٫دامنه کاربرد وسیع: شما می توانید برای خرید بلیت قطار،هواپیما یا اتوبوس و یا  پرداخت کرایه تاکسی، قبض آب،گاز و برق و یا هر خرید دیگری از کیف پول الکترونیکی استفاده کنید.

۳٫ کمک به صرفه جویی در زمان: شما می توانید با فشردن چند دکمه پرداخت و خرید خود را به سرعت انجام دهید و بدین صورت اکثر معاملات در چند ثانیه تکمیل می گردند.

۴٫مرتب کردن محتویات کیف پول: علاوه بر کارت های اعتباری، کیف پول الکترونیکی نیز می تواند کارت های اشتراک و یا کارت های هدیه را ذخیره کند و به شما این امکان را می دهد که آن را همیشه همراه خود داشته باشید بدون این که جایی را اشغال کند.

بیشتر بخوانید :

هرم بازاریابی محتوایی: روشی برای کار کمتر، بازدهی بیشتر

۵٫خرید آنلاین: بجای تایپ کردن شماره کارت در هر خرید اینترنتی می توانید از کیف پول الکترونیکی استفاده کنید. با خرید از طریق کیف پول الکترونیکی درواقع تعداد دفعات ذخیره کردن شماره کارت خود را کاهش می دهید.

۶٫دریافت پاداش: اگر از کیف پول الکترونیکی استفاده کنید جوایز و طرح های تشویقی  از طرف ارائه دهندگان در اختیار شما قرار می گیرد.

۷٫ پرداخت های به موقع: می‌توانید از تسهیلات پرداخت اتوماتیک استفاده کنید تا به طور خودکار پرداخت‌ها را انجام دهد.

۸٫خداحافظی با دستگاه های خودپرداز: با یک کیف پول دیجیتال، نیازی به رفتن به ATM برای گرفتن پول نقد و استفاده از کارت بانکی در فروشگاه ها نیست.

منبع : ویرگول

عالی بود(1)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *