خانه / تبلیغات اینترنتی و بازاریابی / پیشی گرفتن تبلیغات موبایلی از تبلیغات تلویزیونی
تبلیغات موبایلی جهان تبلیغات را تسخیر خواهد کرد
تبلیغات-موبایلی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

پیشی گرفتن تبلیغات موبایلی از تبلیغات تلویزیونی

سال ۲۰۱۷، نقطه عطف مهم در صنعت تبلیغات می‌­باشد، برای اولین بار هزینه تبلیغات دیجیتال بر تلویزیون در طول تاریخ پیشی گرفته است و ۳۸٫۴% از کل هزینه تبلیغات را در مقابل ۳۵% هزینه تبلیغات تلویزیون به خود اختصاص داده است. متخصصان ظهور و رشد سریع تبلیغات بر روی گوشی­‌های هوشمند را یکی از دلایل اصلی رشد بخش دیجیتال می‌­دانند. تبلیغات موبایلی ۴۵% از کل هزینه‌­های تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده و پیش­‌بینی می­‌شود تا سال ۲۰۲۱ به ۷۲% برسد.

افشای گوگل از عادات مصرفی مردم

آمارهای جهانی نیز حاکی از آن است که مردم روز به روز زمان بیشتری را به گوشی­‌های هوشمند خود اختصاص می‌دهند. گزارش گوگل نیز در مورد عادات مصرفی مردم حقایق جالبی را افشا کرده است.

۶۸% از کاربران گوشی­‌های هوشمند خود را در عرض ۱۵دقیقه بعد از اینکه صبح از خواب بیدار می­‌شوند چک می­‌کنند.

۸۷% از مردم همواره گوشی­‌های هوشمند خود را در طول شبانه روز نزدیک به خود نگه می‌­دارند.

۱۵۰ بار در طول شبانه روز گوشی هوشمند خود را چک می­‌کنند و ۱۷۷ دقیقه از وقت خود را صرف گوشی هوشمند می­‌کنند.

چنین تغییر شگرفی در زندگی روزانه‌ی افراد از کارکردهای گوناگون تلفن‌های هوشمند سرچشمه می‌گیرد. اقبال کاربران ایرانی به گوشی­‌های هوشمند به عنوان رسانه‌ای هوشمند و نوین با فاصله‌ای کاهنده و سرعتی فزاینده در حال همگونی با رفتار کاربران در کشورهای پیشرفته است. عدد با حضور تبلیغاتی در این رسانه‌ی نوین، به برندها و سازمان‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا هر روز در دید کاربران باشند.

تبلیغات و فعال‌سازی و خرید مستقیم

از آنجا که برخی از شبکه ها تبلیغات را بر روی اپلیکیشن­‌های گوشی­‌های هوشمند نمایش می‌دهند، بهترین مکان برای جذب کاربران موبایل خواهد بود. مزیت تبلیغات اپلیکیشنی، تنوع در صفحات فرود است که شامل موارد زیر می‌­شود:

  • اپلیکیشن‌های موبایل: مقصد تبلیغ می‌تواند یک اپلیکیشن موبایل باشد. کاربر با کلیک روی تبلیغ در موبایلش، بلافاصله به اپلیکیشن بازار فرستاده می‌شود و می‌تواند با مشاهده‌ی اپلیکیشن مورد نظر، آن را بلافاصله نصب کند یا بخرد.
  • تماس تلفنی: مقصد تبلیغ می‌تواند تماس تلفنی باشد. کاربر با کلیک روی تبلیغ‌ها، می‌تواند مستقیماً با شماره‌ی مورد نظر شما، تماس بگیرد.
  • ارسال پیامک: مقصد تبلیغ می‌تواند شماره‌ی تلفن باشد. کاربر با کلیک روی تبلیغ، قادر خواهد بود از طریق برنامه‌ی پیامک خود، به شماره‌ی مورد نظر تبلیغ، پیامکی بفرستد.
  • ارسال کد USSD: کدهای USSD به صورت خلاصه، کدهایی هستند که با # شروع می‌شوند و کاربر با شماره‌گیری آن‌ها روی موبایلش، خدمات مختلفی دریافت می‌کند. اپراتورهای تلفن همراه، بانک‌ها و شرکت‌های مختلف، با استفاده از این روش، خدمات تجاری مختلفی عرضه می‌کنند.
  • ارسال ایمیل: مقصد تبلیغ می‌تواند ایمیل باشد. به این صورت که کاربر با کلیک بر روی تبلیغ‌ می‌تواند بلافاصله به آدرس مورد نظر شما، ایمیلی بفرستد. با توجه به اینکه کاربران تلفن‌های هوشمند به راحتی می‌توانند حساب‌های ایمیل خود را روی تلفن‌ خود فعال کنند، ارسال ایمیل از روی تلفن‌‌های هوشمند فرآیندی ساده‌ دارد.
  • شبکه­‌های اجتماعی: مقصد تبلیغ می­‌تواند کانال تلگرام، اینستاگرام باشد. کاربر با کلیک روی تبلیغ، مستقیما به کانال تبلیغاتی شما وارد می­‌شود.
  • وب­‌سایت­‌ها: مقصد تبلیغ می­‌تواند متناسب با محصول یا خدمتی باشد که در وب­‌سایت خود ارائه می­‌دهید.
عالی بود(4)جالب نیست!(0)