خانه / آموزش سئو SEO / چگونه میتوان وضعیت بهینه سازی سایت را توسط ابزارهای رایگان بررسی نمود؟
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

چگونه میتوان وضعیت بهینه سازی سایت را توسط ابزارهای رایگان بررسی نمود؟

در این مقاله سعی خواهیم کرد وب سایتی را که ابزارهای مختلف ارائه نموده جهت بررسی وب سایت ها معرفی نماییم. این ابزارها قالبا یا رایگان هستند و یا اینکه اکانت آزمایشی به شما میدهند و میتوانید برای مدتی سایت خود را بررسی نموده و نسبت به حل مشکلات ان اقدام نمایید. لازم به یادآوری می باشد گاها ایرادات و خطاهای گرفته شده با توجه به ماهیت وب سایت شما قابل رفع نمی باشد که در این صورت میتوانید از آنها چشم پوشی نمایید و یا با متخصص سئو مشورت نمایید.

Woorank.com

Woorankیک وب سایت می باشد یک یک ابزار رایگان را در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید وب سایت خود را تجزیه وتحلیل نمایید. این سایت یک اکانت آزمایشی رایگان با امکانات کامل را به مدت یک هفته به شما عرضه می کند که امکان بررسی تعداد نامحدود سایت را در این هفته به شما می دهد و در صورتی که علاقه مند به استفاده بیشتر از این سایت باشید با پرداخت ماهانه ۴۹ دلار به تمامی امکانات آن دسترسی خواهید داشت.

Woorank.com

گزارشی که Woorank   به شما میدهد در ۱۲ قسمت طبقه بندی می شود که به راحتی قابل درک می باشد .

۱- ۵  اولویت اصلی در سئو – این ۵ بخش مهمترین فاکتورها در بهینه سازی هر سایتی را شامل می شوند.

۲- بازدید کنندگان – در این بخش آماری از میزان بازدید کاربران از صفحه شما و اطلاعاتی در مورد آنها ارائه می شود.

۳- عملکرد در شبکه های اجتماعی – این بخش محبوبیت شما در شبکه های اجتماعی پرکاربر مانند توییتر و لینکدین را بررسی کرده گرازشی از عملکرد شما می دهد.

۴- موبایل – نحوه نمایش سایت شما در گوشی های تلفن همراه و تبلت ها را به شما نمایش داده و تبعیت کد نویسی سایت شما از اصول بهینه سازی این دستگاه ها را بررسی می کند.

۵- اصول اولیه بهینه سازی – این بخش اصول اولیه در بهینه سازی را برای شما بررسی می کند (مانند وجود نقشه سایت، جلوگیری از چند آدرس بودن سایت و …)

۶- بهینه سازی مطالب – مهمترین فاکتورهای سئو برای هر سایت مانند عنوان صفحه و توضیحات صفحه که بسیار مورد توجه موتورهای جستجو هستند در این بخش بررسی می شوند. این فاکتورها عبارتنداز: انتخاب درست ۱-عنوان تک  ۲-انتخاب درست تگ توضیحات ۳- نحوه درست نمایش در جستجوی گوگل  ۴- بررسی رعایت نکات عنوان بندی ها مانند h1  h2  h3  ..   ۵- انتخاب کلیدواژه ها  ۶- خصوصیا alt تصاویر  ۷- لینک های داخلی ۸-Broken links بک لینکها یا لینک های خارجی و بسیار از موارد متعددی دیگه که میتواند به شما در انتخاب صحیح موارد فوق کمک نماید.

۷- بهینه سازی کلمات کلیدی – این بخش تعدادی از مهمترین کلمات کلیدی سایت شما که توسط موتورهای جستجو مانند گوگل شناخته می شوند را به شما نشان می دهد.

۸- اعتبار سایت – با استفاده از رنک سایت شما، میزان ایندکس گوگل از سایت شما و تاریخ ثبت دامنه اعتبار سایت شما را می سنجد.

۹- بک لینک –  این بخش تعدا سایت هایی که در آنها لینکی به سایت شما موجود است را محاسبه کرده و به شما نشان می دهد.

۱۰- کاربردی بودن سایت – فاکتورهای کاربری سایت شما مانند سرعت لود شدن سایت، حجم صفحات و لینک های خراب موجود در سایت شما در این بخش ارزیابی می شوند.
۱۱- امنیت – اصول امنیتی سایت شما در این بخش سنجیده می شود.

۱۲- فن آوری – این بخش به بررسی اصول کدنویسی و استانداردهای مربوط به آن در سایت شما می پردازد.

Woorank1

عالی بود(0)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *