خانه / اخبار و تازه های سئو / دلایل توجه به آینده سئو
آینده سئو
آینده سئو
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

دلایل توجه به آینده سئو

مقاله‌ای که پیش روی شماست در ۱۱ اکتبر اندکی بعد از کنفرانس سراسری سایت خارجی ماز درباره آینده سئو منتشر شد نویسنده و سخنران این بخش دکتر پیتر مایرز بودند از ایشان ما مقاله: محتوا برای پاسخ به کاربران را منتشر کرده‌ایم. مایرز یکی از بهترین نویسندگان در زمینه سئو در سطح جهان است. مقاله حاضر یکی از به روزترین مقالات درباره آینده سئو در جهان است.

اگر مایلید برای بهینه سازی سئو خود سری هم به کارشناسان موج سئو بزنید. به روزترین فعالیت ها در انتظار سایت شما ست.

مقاله مرتیط : ۱۱ سوالی که برای سپردن پروژه سئو باید از سئو کار پرسید

متن مقاله ماز:

نحوه جستجو کردن در حال تغییر است. به عنوان یک شرکت نرم افزاری بازاریابی جستجوی ۲۰۰ نفره، این تنها یک مقدمه‌ی مختصر و مفید نیست، این یک تهدید روزانه برای بقای ماست. یک بازاریاب جستجوی اصیل بودن، می‌تواند امری ناامید کننده باشد، زمانی که حتی یک جستجوی ساده مانند « سئو چیست؟» مواردی نظیر…

یا …

یا حتی …

را نشان می‌دهد.

بنابراین، چرا ما همگی بازاریابی جستجو را به طور کامل رها نمی‌کنیم؟ اگر من مجبور باشم فقط یک پاسخ را انتخاب کنم، پاسخ، این خواهد بود که جستجو هنوز سهم عظیمی از ترافیک مربوط به وب سایت‌های کسب و کار را در اختیار دارد (و بیشتر این ترافیک حداقل در آمریکا، کانادا، استرالیا و غرب اروپا متعلق به گوگل است).

ما باید همه چیز را در آینده سئو بهتر انجام دهیم.

جواب این نیست که آن را رها کنیم، بلکه باید تمام پیچیدگی مسئله را شناخته، آن را مطالعه کرده و کارمان را بهتر انجام دهیم. مثلا در اوایل امسال ما شروع به مطالعه‌ کردیم تا بدانیم که ویژگی SERP چگونه بر نرخ کلیک (CTR) تاثیر می‌گذارد. دیده شد که این موضوع یک مشکل دشوار است، در صورتی که دیدگاه اولیه داده‌ها نیز مفید بود (و کمی هم هیجان‌انگیز). به عنوان مثال، در اینجا منحنی میانگین سازمانی (SERP‌‌ها بدون هیچگونه ویژگی) برای این مطالعه است …

مطالعات نشان دهنده نقاط شروع متفاوت در مکان‌های مختلف است، اما خود نمودار مشابه و یکسان است. ما می‌دانیم که کاهش همه چیز برای رسیدن به یک میانگین، باعث نادیده گرفتن بسیاری از چیزها می‌شود. این یک نمونه چشمگیر است. اجازه دهید منحنی سازمانی را با منحنی ‌سرپ‌ها با لینک‌های سایت‌های گسترش یافته مقایسه کنیم (که به شدت با اهداف غالب و یا برند تجاری مرتبط است)

CTR

نتایج با لینک‌های سایت در رتبه اول دارای CTR متوسط ۸۰٪ می‌باشند که با کاهش شدیدی به مرتبه دوم می‌رسد. این دو منحنی نشان دهنده دو مسئله کاملا متفاوت است. حال، نگاهی به سرپ‌ها با در نظر گرفتن کارت‌های دانش می‌اندازیم که «جعبه‌های پاسخ» نیز گفته می‌شوند که نهادهای نمودار دانش بدون لینک سازمانی هستند ( که البته در فارسی کار نمی‌کنند)

CTR در مرتبه اول سازمانی تقریبا به یک سوم منحنی در حالت فقط سازمانی کاهش می‌یابد، با کاهش‌های متناظر در تمام موقعیت‌ها. فرصت‌های سازمانی در این سرپ‌ها به شدت محدود است.

فرصت‌ها از بین نمی‌رود، بلکه در حال تکامل است. ما باید بهتر عمل کنیم. این دلیل آن است که MOZ با STAT همکاری کرده و توجه دوچندانی نیز به جستجو می‌کنیم. ما با پیچیدگی تجزیه و تحلیل سرپ در سال ۲۰۱۸ آشنا هستیم، اما واقعا نیز معتقدیم که فرصت‌های خوبی وجود دارد برای کسانی که مایل به انجام کار‌های سخت و ساخت ابزار بهتر‌ند.

توجه دوچندان بر رتبه‌بندی‌ها

کمی سخت است اما باید اعتراف کرد که در چند سال گذشته بیش از یک بار اتفاق افتاده است که یک مشتری از ماز در رتبه بندی پیشی گرفته باشد. وقتی این اتفاق افتاد، ما تنها یک چیز به این مشتریان گفتیم: «دلمان برای شما تنگ می‌شود و باید با تحلیلگران جستجو STAT صحبت کنید». STAT یک پیشرو در بازار ردیابی رتبه‌بندی روزانه است و آن‌ها این کار را با توجه به قابلیت‌ها و گزارش‌ها واقعی در مقیاس سرمایه‌گذاری، بسیار جدی می‌گیرند.

در طی چند سال گذشته، تیم STAT منبع خوبی برای دانش بوده و حتی به عنوان رقیب نیز تیم مهندسی ما اطلاعاتی را در مورد آخرین تغییرات گوگل با هم به اشتراک گذاشته‌اند. در حال حاضر تمام موانع از بین رفته و ما وارد حیطه کاری یکدیگر شده‌ایم تا دریابیم که هر تیم در چه زمینه‌ای تبحر دارد. ما قصد داریم بهترین تکنیک‌های ردیابی STAT را با معیارهای اختصاصی Moz مانند سختی کلمه‌های کلیدی ترکیب کرده تا آینده ردیابی رتبه‌بندی را ترسیم کنیم.

ما همچنین با همکاری یکدیگر تلاش می کنیم تا معنای «رتبه‌بندی» را مجددا تعریف کنیم. چندین ویژگی SERP وجود دارد، از فیچر اسنیپت‌ها گرفته تا  نوار فیلم ها در سرپ و جعبه‌های مردم نیز می‌پرسند که فرصت‌های عالی سازمانی را نشان می‌دهند.  STAT و Moz هر دو سابقه طولانی در تحقیق در مورد این فرصت‌ها دارند و اهمیت بازتاب آن‌ها در محصولات ما را می‌دانند.

توجه دو چندان به تحقیق در آینده سئو

یکی از مناطقی که Moz در آن پیشرفت داشته و در راه‌اندازی و تکامل جستجوگر کلمات کلیدی نیز موثر بوده است، تحقیق در کلمات کلیدی است. ما به سختی کار خواهیم کرد تا این دانش را برای مشتریان STAT نیز به کار ببریم در عین حالی که ابزارهای خود را برای Moz توسعه می‌دهیم.

ما در حال حاضر در حال کار برای درک بهتر کلمات کلیدی و نحوه تاثیر آن بر تحقیقات کلمات کلیدی فراتر از ارتباط معنایی هستیم. چگونه بهترین کلمات کلیدی را پیدا کرده یا در قسمت مناسب بخش فروش قرار دهید؟ در عصر موتورهای پاسخگو، چگونه بهترین سوالات را برای هدف خود پیدا کنید؟ با همکاری یکدیگر، ما امیدواریم که پاسخگوی این سؤالات در محصولات خود باشیم.

در ماه آگوست، ما به معنای واقعی کلمه، مجموعه کلمات کلیدی خود را در جستجوگر کلمات کلیدی دو برابر کردیم تا تحقیقات کلمات کلیدی را افزایش دهیم. اکنون می‌توانید از ۱۶۰ میلیون کلمه کلیدی در ایالات متحده، کانادا، انگلستان و استرالیا استفاده کنید.(البته ماز در زبان فارسی هم جستجوگر کلمات کلید بسیار خوبی دارد)

فراتر از کلمات کلیدی، Moz و STAT هر دو از پیشروان در بازار تحقیقات اصلی صنعت هستند و ما با هم قوی‌تر خواهیم بود. ما قصد داریم دسترسی بیشتری به اطلاعات و کارشناسان داخلی داشته باشیم و این داده‌ها را برای آینده سئو آماده ‌کنیم.

توجه دوچندان به نتایج

در نهایت، ما متوجه می‌شویم که تجزیه و تحلیل سرپ بسیار بیشتر از تنها یک عدد بین ۱-۵۰ است. شما باید درک کنید که چگونه نتایج باعث به وجود آمدن کلیک، بازدید و درآمد می‌شود. شما باید چشم انداز رقابتی خود را درک کنید. شما باید کل اکوسیستم کلمات کلیدی، لینک‌ها و ‌سئو‌های صفحه و نحوه همکاری آن‌ها با یکدیگر را درک کنید. ما قصد داریم به شما ابزارهایی را که برای نشان دادن و به دست آوردن مهم‌ترین نتایج لازم است را با ترکیب تجزیه و تحلیل سطح سازمانی STAT با تحقیقات کلمات کلیدی، نمودار لینک‌ها و ابزارهای فنی سئو‌ی Moz (هم خزش سایت و خزش تقاضا)، ارائه دهیم.

در کوتاه مدت، ما می‌خواهیم به یکدیگر گوش داده و از یکدیگر یاد بگیریم، و به همین ترتیب از شما (هم جامعه ما و هم مشتریان ما). چه چیزی در جریان گردش مالی بازاریابی شما کم است؟ چه اطلاعاتی در Moz یا STAT وجود دارد که طرف دیگر آن را ندارد؟ چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم کار خود را بهتر انجام دهید؟ نظرات خود را برای ما ارسال کنید. ما در آینده سئو در کنار شما هستیم

منابع: moz

عالی بود(2)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *