خانه / تکنولوژی / با WiX بدون هیچ دانشی، وب‌سایت طراحی کنید
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 0,00 از 5)
Loading...

با WiX بدون هیچ دانشی، وب‌سایت طراحی کنید

اگر از علاقه‌مندان به دنیای طراحی وب‌سایت هستید اما هیچ دانشی در این زمینه ندارید، WiX بهترین راه حل است.

WiX یک سرویس فوق‌العاده و پیشرفته برای طراحی وب‌سایت به شمار می‌رود و امکانات متنوعی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. به آسانی و با چند کلیک ساده، وب‌سایت یا وبلاگ خود را با امکانات بسیار عالی و حرفه‌ای طراحی نمایید.

حتما برایتان سوال پیش آمده که این نرم افزار تحت وب توانایی ایجاد چه نوع وب‌سایت‌هایی را دارد؟

فرقی نمی‌کند، انواع مختلفی از وب‌سایت‌های شخصی، تجاری (کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگ)، خبری، وبلاگی، پرتا‌ل‌های سازمانی، تبلیغاتی، فروشگاهی، هنری و غیره؛ همه و همه در این سرویس تنها با چند کلیک ساده، ایجاد خواهد شد. پیشرفته‌ترین امکانات برای شخصی‌سازی وب‌سایت‌ها برای کاربران در نظر گرفته شده است.

هنگامی که به سایت این مجموعه وارد می‌شوید از شما سوال خواهد شد که برای چه موردی احتیاج به وب‌سایت دارید؟ پس از ثبت نام و ورود به وب‌سایت، مدل سایت مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. سپس در زمینه مورد نظر شما یک سری اسلاید و ویدئوی آموزشی نمایش داده می‌شود تا با زبان طراحی، مدلاسیون و طرح‌های پیشنهادی آشنا شوید. سپس بر اساس ژانر انتخاب شده، پیشنهادات متنوعی برای کاربر نمایان خواهد شد. پله بعدی انتخاب یک Template آماده و شخصی سازی آن یا طراحی از نقطه صفر است که به مراتب سخت‌تر از طرح آماده به شمار می‌رود.

سایتی که شما با این نرم افزار آنلاین طراحی خواهید کرد، بر پایه HTML 5 بوده و تمامی پلاگین‌ها و امکانات مورد نیاز شما را در خود دارد و بنابر سلیقه شما آن‌ها را در قسمت‌های مختلف خود جای خواهد داد. برای مثال اگر به یک پخش کننده موسیقی احتیاج داشته باشید صدها انتخاب در طرح‌ها و شکل‌های مختلف پیش روی شماست. یا اگر سرویسی برای ارسال مطالب روزانه همچون وبلاگ نیاز دارید، به سادگی به انواع مختلف آن با شیوه‌های مختلف نمایشی مواجه می‌شوید. از این نظر هیچ‌گونه کمبودی احساس نخواهید کرد.

کلیه سرویس‌های وب‌سایت WiX رایگان است و طرح نهایی شما با هاستینگ رایگان و پرقدرت این کمپانی منتشر خواهد شد. اما اگر احتیاج به اتصال یک دامنه به وب‌سایت خود دارید، باید مبلغی را بصورت سالیانه به عنوان حق سرویس پرداخت نمایید چرا که این نوع وب‌سایت‌ها تجاری محسوب می‌شوند. البته با این پرداخت دامنه رایگان نیز به شما تعلق می‌گیرد که در نوع خود بی‌نظیر است. با خرید هریک از هر پکیج‌های موجود در سایت علاوه بر دامنه رایگان، ۷۵ دلار تبلیغات رایگان گوگل نیز دریافت می‌کنید.

عالی بود(0)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =