خانه / آموزش سئو SEO / تاثیر سئو قوی در موتورهای جستجو
CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 75
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 رای, میانگین: 2,50 از 5)
Loading...

تاثیر سئو قوی در موتورهای جستجو

اکثر افرادی که دارای وبسایت میباشند امروزه توجه ویژه ای به موتورهای جستجو دارند چرا که بیشترین بازدید وبسایت ها از موتور های جستجو و شبکه های اجتماعی است در این مطلب نکاتی برای داشتن یک سئو قوی را بازگو میکنیم.

 

ابتدا بد نیست نگاهی به تعریف این کلمه داشته باشیم و بدانیم اصلا سئو چیست و به چه فرایندی گفته میشود.

سئو چیست؟

سئو یا بھینه سایت برای موتورھای جستجو مروبط به تمام کارھایی میباشد که به شرکتھا/سایت ھا کمک میکند تا حضور خود در نتایج جستجوی موتورھای جستجو را تقویت کنند.در نتایج جستجو گوگل نتایجی را که تصور میکند مرتبط ترین و با ارزشترین مطالب نسبت به موضوع ھستند به کاربران نشان میدھد. ارزش صفحات معمولا براساس لینک ھایی که به صفحات ارسال میشوند محاسبه میشوند.به زبان ساده یک صفحه تا زمانی میتواند امید حضور در نتایج جستجو را داشته باشد که باقی صفحات به آن لینک بدھند.

 

محتوای ارزشمند و خوب باعث میشود افرادی که از آن لذت بردهاند به شما لینک بدھند و در نتیجه گوگل به این تفکر برسد که این محتوا برای کاربران میتواند مفید باشد.درنتیجه باید به بخش تولید محتوا خود بسیار اهمیت بدهید ،وجود محتوا های جذاب و کاربردی کمک شایانی به دیده شدن هرچه بیشتر مطالب شما در موتور های جستجو میکند اما دقت داشته باشید از کلید واژه های کاربردی زیادی باید استفاده کنید تا گوگل مطالب شما را بیشتر تشخیص داده و در بالاتر از سایت های دیگه قرار دهد .

 

 

منبع:بروزرسانی

عالی بود(1)غیر مفید(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *