آیا محتوای شما به اندازه کافی قانع کننده است تا بازدیدکنندگان شما را به سمت خواندن مطلب و بالا بردن نرخ بازدید از سایت سوق دهد؟

بعضی از محتویاتی که ایجاد می کنید نرخ تبدیل را در اختیار شما قرار می دهند در حالی که محتوای نامناسب این حالت را ایجاد نمی کند. به عنوان یک بازاریاب همیشه محتوایی را بنویسید که به اندازه کافی قانع کننده باشد تا بازدیدکنندگان خود را به سمت بازدید از سایت هدایت کند و به سئو سایت شما کمک نماید.

نوشتن مطالب متقاعد کننده جادو نیست بیایید نگاهی به برخی از راه های تولید محتوای بهینه بررسی کنیم.

تیتر مناسب و جذابی انتخاب کنید.

عنوان محتوای شما مهمترین عامل است که بر تعامل تاثیر می گذارد. اگر عنوان به اندازه کافی فریبنده نباشد  ممکن است باعث شود گه از هر ۱۰ نفر بازدید کننده ۸ نفر محتوای شما را بخوانند.

Headline Analyzer توسط Coschedule  می تواند بهترین راه برای ایجاد یک عنوان جادیی که مخاطبان شما را جذب کند، را ارائه دهد. کافیست تیتر خود را وارد کنید تا این ابزار با نمره و درجه، همراه با برخی پیشنهادات مناسب را برای بهبود عنوان به شما اعلام کند.

وعده ی عنوان خود را انجام دهید.

کلیک روی عنوان شما فقط نصف معادله است. اطمینان از این که عنوان محتوای شما در جذابیت متن هم ادامه داشته باشد بسیار حائز اهمیت است. اگر محتوای تولیدی این ارزش را دنبال نکند موجب می شود تا  بازدیدکنندگان شما به احتمال زیاد سایت  را سریع ترک می کنند و در نتیجه به مطالعه سایت های رقیب می پردازند.

هنگام نوشتن هر خط از مطلب هدفتان این باشد که بازدید کنندگان را برای خواندن خطوط بعد ترغیب کنید تا انان را تا انتهای مقاله با خود همراه کنید.

آن را اسکن کنید

اکثر بازدیدکنندگان وب سایت کمتر از ۱۵ ثانیه  را در سایت صرف می کنند، به این معنی که مردم به سرعت از طریق محتوا به جای خواندن کلمه به کلمه از بین می روند.

اگر محتوای شما دشوار باشد بهتر است است که اسکن شود، به این معنی که اگر حاوی جملات و پاراگرافهای طولانی است احتمالا بازدیدکنندگان آن را نخواهند خواند. احتمالا آنها به سایت رقبای تان می روند تا محتوایی را پیدا کنند که برای خواندن وقت کمتری را بگیرد.

برای تولید محتوا که به راحتی قابل اسکن است، شما می توانید نکات قابل اجرا زیر را دنبال کنید:

• پاراگرافها: پاراگرافهای کوتاه، بیشتر از ۳-۴ جمله را ننویسید. محتوای خود را به پاراگراف های کوتاه تبدیل می کند تا خوانندگان شما را بتوانند هضم کنند.

• استفاده از subheaders جذاب: subheaders جذاب، شما می توانید کنجکاوی خوانندگان خود را تحریک و انان را مشتاق نگه دارید. می توانید بخش های جذاب تر مطل

• استفاده از نقاط گلوله: با استفاده از یک لیست  را در اطراف متن اصلی بصورت کوتاه بیاورید.

• مطالب گلوله ای ساده ترین راه برای اطمینان از این است که محتوای شما چشم های بازدید کننده خود را برای خواندن آن از بین نمی برد.

در انتهای یک تماس به عمل اضافه کنید.

بهترین روش برای تبدیل بازدیدکنندگان شما به خوانندگان همیشگی، افزودن یک راه  تماس به مانند یک فرم اشتراک ایمیل، در پایان هر مقاله ای است که شما منتشر می کنید