خانه / معرفی ابزارهای سئو / معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)
معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)
معرفی-۲۴-ابزار-برای-بهینه-سازی-نرخ-تبدیل-قسمت-اول
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (4 رای, میانگین: 5٫00 از 5)
Loading...

معرفی ۲۴ ابزار برای بهینه سازی نرخ تبدیل(CRO)

افزایش دادن ترافیک وبسایتتان کار سختی است و این کار به تنهایی برای پیشرفت کسب و کار شما در فضای دیجتال مارکتینگ کافی نیست. بازاریاب ها، برای تعیین میزان سرمایه گذاری در ترافیک باید از بهینه سازی نرخ تبدیل استفاده کنند. در بعضی موارد تکنیک های بهینه سازی مانند تغییر رنگ در فراخوان عمل ،اهمیت زیادی دارند. در بقیه موارد تکنیک های بیشتری برای ارتقای وبسایت وجود دارد. لیست زیر خلاصه ای از ابزارهای مفید، برای بازاریابانی است که قصد بهینه سازی نرخ تبدیل را دارند. برای فهم نحوه ی عملکرد هر ابزار، این لیست را به دسته های اصلی (ابزارهای هدایت، ابزارهای جستجو، ابزارهای تحلیل گر، مکان نما و نقشه حرارتی، ابزارهای اظهار نظر و ابزارهای آزمایش) تقسیم کردیم. این ابزارها با تغییراتی مانند افزایش سرعت صفحه ی هدف، طراحی ایمیل و فکرهای بکر ،ایده گرفته تا محتوایی که بازدیدکنندگان را جذب می کنند بسازد و در بهبود عملکرد سایتتان کمک خواهد کرد.آماده اید؟ بیایید وبسایتمان را تغییر بدهیم.

ابزارهای اظهارنظر

ابزارهایی هستند که بازدیدکنندگان تان را تشویق می کند تا نظر بدهند. ابزارهای اظهار نظر شامل: بازدید، رای، پیام رسانی و برنامه های تست کاربر است.

۲۴.Intercom

هزینه: ۴۹ دلار برای پایه (هر محصول شامل : بدست آوردن، تعامل، یادگیری و حمایت است) + برنامه های دسته بندی شده

شما می توانید از ابزارهای چت برای جلب مشتریان جدید استفاده کنید و هم با مشتریان حاضر چت کنید. ازIntercome می توانید مانند ابزار بهینه سازی نرخ تبدیل استفاده کنید تا با طرح وبسایت ارتباط برقرار کنید و نیاز به تغییرات را بسنجید. این ابزار توانایی جذب کاربران را دارد و صندوق ورودی را با تیم تان به اشتراک می گذارد.

۲۳.Qualaroo

هزینه: ۶۳ دلار برای کسب و کارهای کوچک، ۱۹۹ دلار برای حرفه ای ها و ۴۹۹ دلار برای سرمایه گذاری ها

صفحه ی چت نباید لزوما چت زنده باشد. Qualaroo پاپ آپ هایی برای جمع کردن نظرات زنده از بازدیدکنندگان وبسایت عرضه  می کند. با این اطلاعات می توانید تجربه ی مشتریان سایت را بخوانید. این ابزار در همه ی مراحل ساخت قیف فروش و مخصوصا در فضای دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود.

۲۲.SurveyMonkey

ابزار مفید  SurveyMonkey برای کسانی است که تازه شروع به بهینه سازی کرده اند یا در جستجوی آمار بازدید هستند. می توانید از این ابزار برای به دست آوردن اطلاعات آماری استفاده کنید و جذاب ترین محتوایی که دنبال کنندگان وبلاگ ترجیح می دهند را کشف کنید و نظرات آنها را بپرسید.

۲۱.Five Second Test

هزینه: رایگان برای پایه، ۹۹ دلار برای تولید

UsabilityHub ابزاری اجتماعی با عنوان ۵ Second Test دارد که به کاربران اجازه می دهد تا محصولی را آپلود کرده و تجربه ی استفاده از آن اپلیکیشن را بیان و نظرات دیگران را خوانده و تست کنند. با این کار پاسخ هایی در مورد فراخوان عمل، نظرات اصلی و نظرات واسط کاربر را در اختیار خواهید داشت. این راهی عالی برای به دست آوردن نظرات است و همچنین این ابزار تست های کلیکی، تست های برتر، تست های سوالی و تست های ناوفلو(Navflow Tests) برای دیگر وبسایت ها و سوالات واسط کاربر را فراهم می کند.

ابزارهای آزمایش

ابزارهایی هستند که برای مدیریت، برنامه ریزی، اجرای تست A/B و تست های چند متغیره استفاده خواهید کرد.بعضی از این ابزارها به شما کمک خواهند کرد تا عقایدتان را آزمایش کنید، درحالیکه بقیه موارد در تغییر وبسایت و کنترل تست های واقعی کمک خواهند کرد.

۲۰.Optimizely

هزینه: رایگان برای مبتدی و ۹۹ دلار برای هزینه جاری

تست کردن سایت (پیدا کردن مثال و گروه خوب واهمیت آماری آزمایش) کاری سخت است. خوشبختانه  Optimizelyدر حل این مسائل کمک زیادی می کند.

۱۹.A/B Testing.net

هزینه: رایگان

این نرم افزار رایگان، تست A/B را عرضه می کند  که با بررسی طول فرآیند اولین تست A/B را در صفحه ی سایتتان امتحان می کند و با توضیحاتی در مورد اصول این تست به شما کمک می کند تا با اطمینان تغییرات را انجام دهید (اگر سیستم مدیریت محتوایتان ابزار تست A/B را ندارد.)

۱۸.Effective Experiments

هزینه: آزمایش رایگان + برای قیمت گذاری با بخش فروش ارتباط برقرار کنید

آزمایش راهی مفید برای بهینه سازی سایت تان است. اگر شما یک عالمه برگه ی اکسل و اطلاعاتی از تحلیل گر گوگل دارید، احتمالا با امتحان هر آزمایش دیوانه می شوید. این ابزار همه ی آزمایشات را در یک مکان قرار می دهد و به شما در تعیین اهمیت آماری سایتتان کمک می کند و شما را برای ایجاد تغییرات در رتبه وبسایت و تلاش های بازاریابیتان آماده میکند. این ابزار رایگان از مبتدی تا سطح های قوی تر و پیش رفته تر تغییر می کند. گزینه ای که درست به نظر می رسد را انتخاب کنید و وقتی بر این اصول تسلط یافتید، سایتتان، به سطح های بالاتری ارتقا می یابد.

ابزارهای مکان نما و نقشه حرارتی

ابزارهایی هستند که چگونگی توجه افراد به محتوای وبسایت و جایی که در دیجیتال مارکتینگ شما کلیک می کنند را نشان می دهد.

۱۷.Hotjar

هزینه: رایگان برای پایه، ۲۹ دلار برای تولید و ۸۹ دلار برای تجارت

اولین باری که به اصولی مانند صفحات هدف، فراخوان های عمل(CTA)، پاپ آپ ها و محتوا (CONTENT) توجه می کنید، برای بهینه سازی پیشرفته تر نرخ تبدیل (CRO)آماده می شوید. ابزار  Hotjarنقشه حرارتی و ضبط صفحه را در اختیار شما قرار می دهد. این امکانات میزان مشاهده ی صفحه وبسایتتان و نحوه عملکرد بازدیدکنندگان را مشخص می کند.

۱۶.Clicktale

هزینه: هزینه بر اساس تسویه حساب است (برای دیدن نمونه با بخش فروش ارتباط برقرار کنید)

ابزار  Clicktale شبیه ابزار Hotjar است و نقشه حرارتی را عرضه می کند تا به شما در پیدا کردن باارزش ترین مکان در صفحه تان، اهمیت مطالب، آنالیز کلیک های کاربران و همچنین در تحلیل لینکها کمک می کند. با استفاده از این ابزار اطلاعات لازم برای سازماندهی محتوا(CONTENT) ، فراخوان عمل(CTA) و طرح صفحه (به طریقی که بیشترین مکان را اشغال کند) را در دیجیتال مارکتینگ خود خواهید داشت.

۱۵.Clicky

هزینه: رایگان برای پایه، ۹.۹۹ دلاربرای تولید، ۱۴.۹۹ دلار برای تولید اضافه و ۱۹.۹۹ دلار برای پلاتینوم

ابزارClicky  زمان واقعی بازدید از وبسایتتان را تحلیل می کند و اطلاعاتی در مورد منابعی که افراد از آنجا به سایت شما دسترسی دارند، میزان زمانی که از هر صفحه بازدید کردند و نحوه ی فعالیت بازدیدکنندگان آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این ابزارنقشه حرارتی را عرضه می کند و محتوای سایت را می سنجد.

۱۴.Crazy Egg

هزینه: ۹ دلار برای پایه، ۱۹ دلار برای استاندارد، ۴۹ دلار برای تولید اضافه و ۹۹ دلار برای تولید

ابزارCrazy Egg  مجموعه ای کامل از نقشه حرارتی، آنالیز کلیک های کاربران (به همراه ویژگی تقسیم کلیک ها به منبع) و ارزیابی لینک های سایت است. بسته اصلی این ابزار کاملا ارزان است و چگونگی تاثیر صفحه بر روی وب سایتتان را تحلیل می کند.

۱۳.Heatmap.me

هزینه: رایگان برای پایه، ۱۰۰ دلار برای حق بیمه و ۲۰۰ دلار برای سرمایه گذاری

سایت Heatmap.me ابزاری خوب برای کسی است که در جستجوی نقشه حرارت، تست طرح وب و آمار واقعی صفحه است. سایت Heatmap.me  می تواند با ابزار نقشه حرارتی عناصر دینامیک را در سایتتان بررسی کند. ویژگی های خاص این ابزار شامل میله اسلایدر، گالری عکس و بخش های تاثیر گذار دیگر است.

 آشنایی با ابزارهای حرفه ای برای دیجیتال مارکتینگ ادامه دارد…  معرفی برترین ابزارهای لازم و مفید برای بهینه سازی نرخ تبدیل در مقاله های بعدی ارائه خواهد شد.

عالی بود(5)غیر مفید(0)

همچنین ببینید

بازاریابی شبکه های اجتماعی

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی چگونه است؟

استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی در رونق کسب و کار اینترنتی چیست و چگونه است؟ با توجه به رقابت …