خانه / بازاریابی / ایده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
فروشگاه اینترنتی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (1 رای, میانگین: 5,00 از 5)
Loading...

ایده برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

انتخاب ایده پولساز در راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی چیست و چگونه است؟ با همگانی شدن اینترنت و فضای مجازی، فروشگاه های سنتی جای خود را به فروشگاه های آنلاین داده اند و خیلی کم افراد برای خرید یک محصول به بازار مراجعه می کنند؛ همه به این موضوع که اینترنت حرف اول و آخر را می زند پی برده اند، به همین جهت اکثراً ترجیح می دهند.که به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند.

پس با بیشتر شدن کسب و کار های اینترنتی.و در کنار آن، بیشتر شدن فرهنگ خرید.از فروشگاه های اینترنتی، بیشتر افراد به سراغ یک ایده پولسازبرای راه اندازی یک کسب.و کار پرسود اینترنتی می روند.

پیدا کردن ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی
چگونگی انتخاب ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی
راه اندازی یک فروشگاه عرضه مستقیم و بدون واسطه
نقش سرمایه در راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی
دراپ‌ شیپینگ (Drop shipping) چیست؟

یک ایده بسیار جذاب و خلاق

۱- پیدا کردن ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی

پیدا کردن یک ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی.اولین قدم و مهم ترین قدم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی محسوب می شود. چرا که موفقیت و عدم موفقیت شما را تضمین می کند.

ذهن شما مدام در حال جست و جوی ایده برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی می باشد. و باعث آماده شدن شما برای پیدا کردن.ایده های پولساز جدید می شود.

ذهن شما فقط به دنبال یک جرقه کوچک است. شاید با خود فکر کنید.پیدا کردن یک ایده خلاق و موفق کار سختی باشد، ولی وقتی که به ماهیت کار نگاه کنید متوجه می شوید.همه چیز در یک لحظه اتفاق می افتد.

ایده در راه اندازی یک کسب و کار پرسود اینترنتی مهم تر از هر چیزی است و نیازمند.توجه و دقت زیاد بر روی ایده انتخابی می باشد. پس برای آشنایی با روش های بدست آوردن ایده درست، با آنلاینر همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید : ۶ روش برای هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی تازه‌ تاسیس

۲- چگونگی انتخاب ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی

برای رسیدن به یک ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی روش های.بسیار زیادی وجود دارد که در زیر به چند نمونه اشاره می کنیم.

مشکلات روزمره موجود در زندگی.یک منبع خوب برای یافتن ایده می باشد. مثل اپلیکیشن اسنپ.
مشاهده محتوای مجلات ، روزنامه ها و رسانه ها
حسرت ها و ای کاش های دیگران را تبدیل به فرصت کنید.
شبکه های اجتماعی از منابع بزرگ یافتن ایده می باشد.
تمرکز کردن بر اتفاقات و صحبت های روزمره افراد.
ایده گرفتن از عکس های مفهومی که باعث خلاق شدن ذهن می شود.
صحبت کردن با افراد خوش فکر و خلاق.
مشاهده سایت های فروشگاهی موفق
جست و جو در اینترنت و یافتن بهترین ایدها
نظر سنجی کردن در خصوص یک موضوع از مردم در جوامع عمومی اتوبوس و مترو
شرکت در استارتاپ ها و رویداد های کارآفرینی
مطالب مرتبط: چگونگی انتخاب یک ایده خوب برای راه اندازی سایت فروشگاهی موفق

۳- راه اندازی یک فروشگاه عرضه مستقیم و بدون واسطه

قبلاً راه اندازی یک فروشگاه عرضه مستقیم و بدون واسطه خیلی رواج یافته بود. هر فردی که یک ایده پولساز برای راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی پیدا می کرد. بعد از راه اندازی فروشگاه تصور می کرد، مشکل گرون بودن جنس ها در بازار به خاطر زیاد بودن واسطه است، و با کم کردن واسطه ها می توان اجناس رو با قیمت کمتری به مشتری داد.

اکنون استفاده از همین ایده ها در بین فروشگاه های اینترنتی خیلی زیاد شده است، و همه میخواهند یک فروشگاه اینترنتی بدون داشتن هیچ واسطه ای راه بندازن که محصول رو از تولید کننده بگیرند و بصورت مستقیم به مشتریان بفروشند. ولی بعد از گذشت مدتی این ایده متوقف میشه و نهایتاً تغییر شکل پیدا میکند.اگر شما بتوانید خود و محصولتان را جوری معرفی کنید که، نه تنها جمعیتی را به سمت خودتان جذب کنید، بلکه بتوانید آنها را تشویق کنید که دوباره به سمت شما بیایند و مشتری دائم شما بشوند.

مقاله مرتبط : معرفی و مقایسه ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران

۴- نقش سرمایه در راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی

شما می توانید با یک سرمایه کوچک به یک کسب و کار پرسود اینترنتی برسید. شاید نداشتن سرمایه یکی از موانعی است که باعث می‌شود، خیلی از علاقه مندان به کارآفرینی، هرگز سراغ راه اندازی یک کسب و کار نروند. ولی همه چیز سرمایه نیست. فقط کافیستمهارت، اخلاق و دانش را با هم ترکیب کنید. بعد خواهید دید که با سرمایه کم هم راه اندازی کسب و کار پرسود اینترنتی ممکن است.

به قول کریس گیل بیو نویسنده کتاب (استارتاپ ۱۰۰ دلاری) برای موفق شدن و داشتن یک کسب و کار پرسود اینترنتی، مخصوصاً پروژه ای که در راه اندازی آن ذوق و شوق داشته باشید؛ تفکر دقیق، به آن دسته از مهارت هایتان که برای حل مشکل دیگران مفید است، اهمیت بالایی دارد.
نیازی نیست که یک کالا و یا محصولی که مال خودتان است را بفروشید، شما می‌توانید واسطه‌ی فروش کالا یا خدمات دیگران باشید، و به این شکل بدون داشتن سرمایه زیاد، برای خرید محصولات، کسب و کار پرسود اینترنتی خود را راه اندازی کنید. خیلی از کارآفرینان با واسطه‌گری محصولاتی که قبلاً توسط شخص یا شرکت دیگری تولید شده‌اند، کسب‌وکارهای بزرگی راه انداخته اند. مثل دیجی کالا 🙂

۵- دراپ‌ شیپینگ (Drop shipping) چیست؟

دراپ‌ شیپینگ (Drop shipping) یکی از مدل های خرده‌فروشی و از تکنیک‌های مدیریت زنجیره‌ی ارزش است، که در آن شخص یا شرکت صاحب فروشگاه اینترنتی بدون انبار کردن محصولات در انبار سفارش را از مشتری گرفته و برای تولیدکننده یا عمده‌فروش می‌فرستد و از این روش بدون نیاز به هیچ سرمایه ای برای خرید و انبار کردن کالا، محصولات را مستقیم از انبار دیگران برای مشتری خود ارسال می‌کند.

 

موج سئو شما را به خواندن مقاله “سایت فروشگاهی خود را با ۷ نکته بهینه کنید” دعوت میکند.

در صورتی که از روش بالا برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید، فقط به یک سرمایه کوچک برای را اندازی سایت احتیاج خواهید داشت.

۶- یک ایده بسیار جذاب و خلاق

اگر جزو افراد تیزبین و اهل خرید و فروش اجناس دست‌دوم باشید، بخوبی می‌دانید که این جنس ها را در کجا می‌توان پیدا کرد. می‌توانید در فروشگاه‌های دست‌دوم‌فروشی، عتیقه‌فروشی‌ها، سمساری‌ها و بازارهای دست‌دوم‌فروشی محصولات جالب و بدرد بخوری را پیدا کنید و آن‌ها را باقیمت بالاتری، از چیزی که خریده‌اید در فروشگاه اینترنتی خود بفروشید.

یک مثال موفق:

صوفیا آموروسو؛ اول شروع به خرید و باز فروش لباس‌های قدیمی و در وب‌سایت eBay کرد، بعد از مدتی شرکتش آنقدر رشد کرد که بیست‌وچهار میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ درآمد داشت و بیشتر از ۲۰۰ کارمند استخدام کرد. وی شروع کار و تجربیات خود را در کتابی با عنوان “دختر رئیس” نوشته است.

 

منبع : آنلاینر

عالی بود(2)جالب نیست!(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هشت =