خانه / آموزش سئو SEO / ۵ عامل اصلی قدرتمند در سئوی داخلی
5 عامل اصلی قدرتمند در سئوی داخلی
۵-عامل-اصلی-قدرتمند-در-سئوی-داخلی
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (5 رای, میانگین: 1,80 از 5)
Loading...

۵ عامل اصلی قدرتمند در سئوی داخلی

تمام صاحبان کسب و کار دوست دارند که وب سایتشان رتبه مناسبی در موتور های جستجو مخصوصا در گوگل داشته باشند برای همین علت برای بهینه سازی موتورهای جستجو به سئوی بهتری نیاز دارند. برای بدست آوردن سئوی مورد نظر خود باید از ابتدای راه اندازی وب سایت، کلمات کلیدی خود را در ۵ محل اصلی از وب سایت خود قرار دهید تا بهترین حالت سئو را بدست آورید.

5 عامل اصلی سئوی قدرتمند

نحوه تغییر هریک از ۵ عنوان زیر با توجه به نحوه طراحی سایت شما متفاوت است. در صورتی که از نرم افزارهای مدیریت محتوایی مانند وردپرس یا جوملا استفاده می کنید، به راحتی بیشتری و با استفاده از یک پلاگین امکان تغییر تمامی این موارد را خواهید داشت.

شما به راحتی با استفاده از این استراتژی به سرعت متوجه بهبود رتبه خود در موتورهای جستجوگر خواهید شد:

۱. عنوان صفحات: عنوان هر صفحه که در بخش باریک بالای مرورگر شما قرار دارد و باید در هر عنوان، حداقل یکی از کلیدواژه های اصلی شما قرار داشته باشد.

۲.URL: آدرس وب‌سایت شما یا همان URL آن باید به صورت مستقیم بوده و حداقل یکی از کلیدواژه های شما در آن قرار داشته باشد. برای گرفتن نتایج بهتر از خط تیره (-) در میان واژه های استفاده کنید(زیرا در نتایج جستجو فاصله معنا ندارد و باید برای جدا سازی کلمات از – استفاده کنیم).

۳. تگ H1: تک H1 شما باید باید قابل جستجو بوده و در آن کلیدواژه قرار گیرد.

۴. نام تصویر موجود در صفحه(alt):  شما با در نظر گرفتن محتوای تصویری استفاده شده در صفحه ی خود باید کلیدواژه خود را در آنها قرار دهید. این عمل در رتبه صفحه شما در موتور جستجوگر به شدت تاثیر می‌گذارد.

۵. متن جایگزین: متن جایگزین (Alt Text) در واقع جملاتی هستند که در حین بارگذاری نشدن یک تصویر، به جای آن تصویر به نمایش در می‌آیند و در مورد تصویر توضیحاتی را ارائه می‌دهند. سعی کنید بهترین توضیح از تصویر را در این قسمت ارائه دهید تا تاثیرش در سئو موثرتر باشد.

سعی کنید کلمات کلیدی خود را هوشمندانه در تمامی موارد فوق به کار ببرید که خواندن آن ها برای کاربرانتان نیز ناخوشایند نباشد. گوگل با بررسی دائمی نحوه رفتار کاربران سایت شما، تخمین می زند که شما تا چه حد در نوشتن محتوای سایت خود با کیفیت عمل کردید و بر همان اساس رتبه سئو شما را نیز بهبود می دهد.

توجه کنید که رعایت این نکات در حیطه On-Page SEO یا سئوی داخلی می باشد و شما باید علاوه بر رعایت موارد فوق، فعالیت های دیگری را در زمینه Off-Page SEO یا سئوی خارجی نیز انجام دهید. یکی از موارد مهم سئوی خارجی، نحوه ایجاد شبکه بک لینک یا خرید بک لینک می باشد.

عالی بود(7)جالب نیست!(0)