خانه / برند سازی / وب برندینگ دیجیتال
وب برندینگ دیجیتال
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (به این مطلب رای دهید)
Loading...

وب برندینگ دیجیتال

 برندینگ در بازاریابی دیجیتال چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی، امروزه تبلیغات سنتی به سرعت در حال منسوخ شدن است و همانطور که می دانید تبلیغات اینترنتی به دلیل ارزان بودن، فراگیرشدن و ماندگاری زیاد همزمان با رشد سریع ابزارهای اطلاع رسانی و عمومی جایگاه خاصی را در بین تبلیغات به خود اختصاص داده است. خصوصیاتی از جمله بی وقفه و شبانه روزی بودن آن و همچنین قابلیت تغییردهی به صورت آنلاین، باعث شده این نوع تبلیغات به خصوص مواقعی که شرکت‌ها از لحاظ منابع مالی با مشکلات وسیع مواجه هستند کاملاً پُر رنگ‌تر می‌شود.

یکی از مؤلفه های بازاریابی دیجیتال وب برندینگ است. داشتن یک برند باعث ایجاد احساس اعتبار برای مخاطبان نسبت به شما می شود. واژه برند یعنی هر اصطلاح، نام،نماد ویا حتی ترکیبی از آنها که موجب شناخت محصول یا خدمات شما می شود و واژه ی برندینگ یعنی رفع نیاز های مشتریان با در نظر گرفتن پتانسیل های شما در زمینه ی کاری که انجام می دهید.

چرا برندیگ مهم است ؟

برای موفق بودن در وب برندینگ، باید نیازها و خواسته های مشتری را به خوبی شناخت و استراتژی برند تجاری خود را در هر زمانی متناسب با آن برنامه ریزی کرد.
برندینگ شما با استفاده از برداشت ها و تجربیات قبلی مشتریان از بازار، ارتباط دارد و در کنار جذب افرادی به سمت شما مشخصاً تعدادی از مشتریان را هم از شما دور خواهد کرد. یک وب برندینگ موفق باید پی در پی در حال تلاش برای جلب بیشتر رضایتمندی مشتریان جدید باشد، این کار تنها فقط درکنار بررسی عملکرد، تحقیقات میدانی درست و رضایتمندی مشتریان و تعیین استراتژی تبلیغاتی مناسب امکان پذیر است. در نتیجه، مدیریت برند، پایه و اساس مناسبی برای بازاریابی دیجیتال و ارتباطات شما بوجود می آورد، که عدم توجه به آنها ممکن است شما را از رقبایتان خود عقب بیاندازد.

تفاوت بهینه سازی سایت با وب برندینگ در چیست ؟

وب برندینگ مفهومی جامع برای گسترش دادن یک برند در دنیای طراحی وب سایت است، که بر پایه ی استفاده از کلیه ی ابزارهای موجود و یا ایجاد ابزار جدید برای انتشار پیام برند است اما سئو ( بهینه سازی ‌سایت seo برای موتورهای جستجوSearch Engine Optimizatio ) به عنوانی یکی از ابزارهای وب برندینگ، به دنبال بهینه سازی وب سایت جهت بالا بردن جایگاه سایت در یک یا چند موتور جستجوی اینترنت در محدوده ی زمانی خاص است.

آیتم های وب برندینگ

دراین پروسه آیتم های متعددی از جمله بازاریابی محتوا، بنرهای تبلیغاتی، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، سئو، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و وجود کانال های موبایلی مواردی هستند که در وب برندینگ مورد اجرا قرار می گیرند.

منبع:ایران مارکت

عالی بود(6)غیر مفید(1)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *